Hooters - And we danced

Hmm vad jag gjorde jag igår jo snubbla över en gatsten sen in i en gungställning i karlskrona.
sen hängde jag med mamma ute o gick med nina sen till mamma igen :)

vi såg pans labyrint tror den heter så..den skummaste film ever men dock tok bra!! båda mamma o jag hade konstiga drömmar hahaha...fast mamma blev lite arg o sa nej vad fan e detta för film när det inte gick som det skulle hahahaha.

dunkar massa svensk musik hela tiden nu som Säkert! Winnerbäck! o Gyllene Tider o sånt :)

laddade ner very best of  Electric Light Orchestra...fy fan vad bra dom är!! :) som pappa sa ladda ner du kommer känna igen massa med dom

japp snart e man 25 år eller om 10 dagar :) wiiiihoo längtar :) sen kommer jag fan in på alla klubbar!!
nej det kommer nog blir kalas iaf :) glad som fan e jag vet inte varför lika bra att inna fråga sig varför :)nej nu ska jag duscha sen ut på stan.
Imorgon ska på möte nere på AMS o fråga vad i hela friden håller på med hahaha :)

har lagt över 20 låtar till på Boppe2 så nu ska jag ja dansa runt haha Tylö Sun ;)
o Hooters - And we danced wiiiiihooo  :)

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah boppe 2 :D

boppe 1 får bli din festmobil :) shit vad vi har grejat med den o vad jag fotat! haha!

2008-07-10 @ 19:59:30
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Tallen

Hoppas du är medveten om att vissa klubbar har 28års gräns... :p Finns en sån i Halmstad tex.

Bara så du har något att se fram emot menar jag. :)

2008-07-10 @ 21:13:56
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback