Boppe..

Min Boppe haller pa att do :( stangde av skiten imorse ett tag o sen nar jag tog pa den igen sa 6 sms roligt varre attt inte kunna fa sms! vad fan liksom heheh nu funkar det ens inte att stanga av sktien o fa sms. N skickade till mig men fick inte det.. BAJS!! men men lite otur bara hahaha sen har jag tappat mitt svenska simkort med haha. Jag lever iaf :) idag e det sol o skont fast ja haller pa att bli sjuk kanns det som.

Snart ar det SRF det ska bli helt sinnes roligt! men ingen biljett detta artet bara, lite for mycket pengarkris for det.
Men om nagon vill ge mig en 3 dagars biljett sa blir jag super glad :) heheeheheheee
Erry o Batman har ju redan biljett :) haha far val sitta med "dunken" utanfor haha
synd att missa Disturbed bara for det ar ett band jag verkligen vill se.

oj nu e kl snart 14 o jag maste ha natt att ata snart..men sa till dom att stada mitt rum sa maste val vanta ett tag till lol. Just nu kanner jag for att gora natt..vet inte vad har for mycket engergi! vill hoppa bungy jump igen eller natt! har den kanslan att jag vill gora nagot dumt bara! sa det e val lika bra att ga o kolla film pa rummet o bli frisk igen sa man kan vara ute imorgon.

Vad ja skulle behova just nu e PENGAR!! NY MOBIL O EN BILJETT TILL SRF!!! :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Tallen

Ja, vem hade inte velat ha pengar, ny mobil, å biljett till SRF?
Fast å andra sidan har jag en känsla av att jag är något rikare än dig.. :P Dock fortfarande på den fattiga sidan av skalan.. :/
Ska bli grymt skoj å få träffa dig. Hoppas det löser sig med jobb så att du kommer vara hemma i khamn i sommar.

2008-05-11 @ 12:10:59
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Sara

Hey, du kan väl låna tills dina akassepengar börjar strömma in? Iaf en dags! You have 2 ffs. Hur kul e det att du får sitta ute när vi e inne liksom seeegt

2008-05-11 @ 17:44:17
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Sara såklart ;)

Sitter o ska bränna en skiva med R7music! Wieho massa bra låtar!!
Sommarlåtar!!

http://www.youtube.com/watch?v=AtgpjLNvJio

Kolla den :D E dock inte riktigt samma version jag har. Men den e svinbra!

Everyboooodyyyyyyyy
Haha :)

2008-05-12 @ 10:38:35
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback