Håll Käften Hippi

Igår blev det lite fest sjuuukt niccy vart det :D :D wiihoooo thi thi
fast jag tog det rätt lugnt drack mest vatten emot slutet..vilket gjorde att jag mått toppen idag :D
Vakna upp hemma hos björn med handen på Cez röv lol illa det.

Idag har jag varit på påskmiddag hos mormor fett niccy
super god mat o trevligt sällskap

haha mormor sa till mig du ser ut som en filmstjärna när du har kläderna och dina pilot brillor på dig.
På ons ska hon och jag ut till våran sommarstuga och städa den.
Alltid lika trevligt att åka dit o chilla.

Nu är man pigg med o kan inte sova
men jag har varit så glad idag o vet inte varför längesen jag var så glad som jag vart idag :D
antar att jag inte är bakfull sen är SOOOOOL

Nej nu ska jag ta o tända lite ljus kolla en skräckfilm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback