hemma igen :D

Nu har PO o jag varit o tränat lite :D jisses vad seg man var hehe men skönt nu när det är klart :D
Nu är det snart dax för lite frulle wiihooo jag är skit hungrig!!!
Idag måste jag städa min lägenhet !!! ser ut som kriget här!!
Sen skulle jag köra runt med Cez o hänga o massa posters :D
Älskar att köra bil så varför inte liksom.

Just de fick en kommentar av Jenny med heheeh
hade ju nästan glömt att skriva det!!
WIIIHOOO JAG HAR KÄNT PÅ SILLIS BRÖST!!! WIIIIHOOO SINNES STOLT ÖVER DET!!!!

Nej nu blir det att kolla sin facebook sen äta lite mat.

Kollade på kl nu!! helvete hon är bara 10.27!!!! vad faan då ska man ju sova!! jag har ju fan redan varit o tränat!!! sjukt dålig stil av mig!!!

over and out :D

Kommentarer
Postat av: jaaa duuuuu

idag tog du en oskuld

2009-04-16 @ 17:00:08
Postat av: Jennie

hahahahahhahaha wow tina!!

2009-04-19 @ 09:06:48
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback