Tränat

I lör firade vi min mamma som fyllade år :D middag o massa prat o spel :D
Som present så ska jag o mamma ut o äta middag sen på bio.
Jag bjuder ju narturligtvis :D

Efter efter kalaset så körde jag hem mamma, sen vidare till björn o co för dom skulle ha skjuts till en fest.
Somnade iaf vid 05tiden sen vakande jag vid 17 tiden på sön...riktigt skööönt att sova :D :D

Idag har jag tränat, super niccy det.
Skulle ta en kaffe med Erry fast det blev inte av,  hon vart hungrig lol..finns inget värre än att vara hungrig!! :D
Hoppas du fick i dig nått riktigt gott nu :D

ska upp till mormor o hämta en dammsugare..måste verkligen städa här! Ska ner o boka tid, måste tvätta med!! heeh det är mycket måsten här nu haha jsut de måste diska med..fast det har bara 3 tallrikar som ska diskas.


Här får nu en bild från en fest..Cez skickade över den till mig...vet inte vad man ska säga om denna bilden men men sånt som händer.
Detta är hemma hos Cez



Läste Saras kommentar så får ju säga att detta är en gammal bild
eller jag kommer inte riktigt ihåg när emma o jag var hos cez hehehehe

Kommentarer
Postat av: Sara

men Tina ffs! du som aldrig säger att dina fyllor e så farliga numera ;) HAHA

2009-04-20 @ 12:53:08
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du den 15:e augusti? Skulle du vilja hänga med på sommarens största bloggfest i Stockholm? 100 bloggare träffas för att äta, dricka, mingla och knyta nya kontakter över hela Sverige. Priset ligger på 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin och DJ. Det blir inga blogawards eller annat strunt, bara en jäkligt rolig fest med röda mattan utrullad vid entrén. Enda kravet är att de anmälda är minst 18 år. De som reser långt får anmäla en vän också för att minska på resekostnader. I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info, jag har också börjat publicera delar av gästlistan. Betalningen ska in senast sista juni, avanmälan är fri fram tills dess. Bilder från festlokalen finns också i min blogg, en riktigt läcker sådan på Södermalm. Hör gärna av dig! H: Malin, arrangör.

2009-04-20 @ 13:36:09
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Sara

haha ja jag tänkte sen undra om de va hästen med HAHAH vilken jäkla karatefylla!!!

2009-04-20 @ 18:30:50
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback