Tvättis

Dagens visdomsord:
Om du har ett paraply uppstucket i röven är det dumt att fälla upp det


Detta fick jag av Tallen :D
tack för dessa ord, ska verkligen försöka att inte göra det ;)

Nu håller jag på att tvätta, hade inte alls mycket typ bara 2 maskiner
Tvättar äntligen min "vita" jacka hehehe

Sen vid halv tio så ska jag hämta upp BB sen blir det  träning :D :D

Igår var det final av Linda Rosing, visste ju att hon skulle välja han, men tyckte hon gjorde fel val.
Men gick in på kanal5 efter programmet och läste att de hade tagit slut mellan dom lol lol

Detta hade Hugo sagt :
Kände du av åldersskillnaden?
 Absolut. Men det är alltid värt ett försök. Just när jag var med henne så kändes det inte. Men sen när man tänker efter så är jag 25 när hon är 40 och då är hennes dotter 21. Man tänker mycket när man är för sig själv. Hennes ungdom börjar ta slut och min har precis börjat.

 Vad hände mellan dig och Linda?
 Det tog stopp. Jag tror både jag och hon insåg att hon har nog lite för mycket saker i sitt huvud som måste redas upp. Hon har ganska mycket att tänka på och jag vill inte lägga mig i.

Nej nu ska jag fixa frukost, börjar bli skit hungrig

lite bilder från igår..Sara smygfotade mig hmpf ;)



Helvete mitt huvud ser ut som en fotboll!!
haha bella hittade en bild på sara och mig på lorden i nov 08
Bella sa vad smal i ansiktet du var då lol lol




Bästisen Erry och jag :D










 


Kommentarer
Postat av: Linn

Du har ju smalt ansikte dummer!

2009-04-01 @ 13:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback