Jobb :D

just nu sitter jag på pappas jobb..ska jobba natten :D med andra ord ta prover på lasten från båtarna nere i hamnen.
har även jobbar på mitt andra jobb från 07-13..men som tur väl är så kunde jag sova lite innan idag.

Blev middag idag hos Cez..Ronja lagade till oss lyyyyyyx :D

hmm vad har hänt mera...vi har spelat lite vollyboll hur roligt som helst...tills att mitt ena knä la av hehehe

Just nu sitter jag och funtar på vilken serie jag ska börja kolla på..någon som har nått förslag?

Sara när ska vi äta kräfor igen??? måste ju se DH ffs
nästa månad enligt tvtorrents så ska det komma ut nya avsnitt :D wiiihooo

Äntligen har jag låten från Playboy Mansion som ringsignal wiiihoo :D :D
Nina skickade över en super länk där man gör youtube länkar till mp3
jag hade bara en länk där man sparar videor.

Nej nu ska jag göra en kopp kaffe sen ut o ta lite prover

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback