Paris Hilton :D

Nu har jag kollat på först säsongen nu är jag inne på andra :D jag är helt fast i det!! :D
måste kolla på det när jag kommer hem wiihoo
Ska ladda ner alla avsnitt med playboy mansion med när jag kommer hem
eller ska först köra lite varma mackor sen lägga mig i sängen sen blir det serier tills jag somnar
ska träffa nina idag med =) ska bli riktigt nice

Ska bli skönt att jobba denna helgen så man får lite pengar :D
Man kanske skulle dra till RIO när samba festivalen är hmm..får spara lite pengar hehehe

Denna natten går sjukt snabbt :D tack paris lol lol lol
TTYN lol eller TTYS är bättre tycker jag hehe
Guuud nu börjar jag bli hungrig
mmmm varma mackor!!! bara några timmar kvar :D :D





Man blir ju sjuuuukt sugen på MCD när man ser denna bilden!!
lätt att jag ska ha mcd idag =)


Kommentarer
Postat av: Bella

Va fan, kollar du på Paris utan mig!?? Det var det värsta TT! ; ) Måste ses snart kexet!! Puss o kram

2009-08-05 @ 12:31:02
URL: http://icebella.blogg.se/
Postat av: sara

haha du skriver så roligt :D

2009-08-07 @ 08:36:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: tina

skriver jag roligt =)

2009-08-14 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback