The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Idag sov jag till typ halv tolv skööönt att sova :D
fast jag jobbade ju natten så...men idag har jag iaf träffat mamma tränat
lagat sushi med nina och sen kollat på The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Nina somnade fast det gör typ alltid på filmer ;)

Men det har varit en riktigt nice kväll :D tack nina :D
Ska nog börja läsa boken ikväll.




Imorgon blir det jobb..sen fika på kvällen med tjejgänget :D

På fredag ska pappa och jag se Uggla, det ska bli sjuuukt nice :D
Po o Bella skulle med dit på fredagen så ska bli kul att träffa dom med.
Sen blir det jobb hela helgen!! skööönt!! man får lite extra pengar inte fel det

Ett litet roligt klipp jag hittade nyss på youtube
godnatt alla


OOOOHH hittade denna med
Nina kommer nog ihåg hur mycket jag skrattade åt denna filmen.
Tänkte att det var PO för då blev det roligare hmm detta måste väl varit 04-05 tror jag hhahaha och den är fortf lika  rolig =)


 





Kommentarer
Postat av: Sara

tack för igår, sjukt nice!!!!

2009-08-07 @ 08:36:42
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback