Guided by the pinball map

Idag har jag andrea o angelica varit i kstad o shoppat lite :D riktigt mysigt måste jag säga :D
Andrea köpte en sinnes het väst :P
o jag köpte en tröja med märket Sinful...lite Ed Hardy stuk över det :D...riktigt nice
stod mellan denna tröjan eller Ed Hardy linne..fast tar det nästa gång det linnet!! så jävlar snyggt alltså!
love Ed hardy

denna kollade andrea på sjukt snygg

dock ej andrea på bilden

Angelica hittade tok söta kläder men köpte dock inget...vilket jag tyckte att hon skulle göra :D

 

FAAAAAN IMORGON DRAR JAG O BATMAN  TILL GBG OCH SKA PÅ TASTE OF CHAOS!!

banden som spelar är

IN FLAMES
KILLSWITCH ENGAGE
EVERY TIME I DIE
MAYLENE AND THE SONS OF DISASTER
DEAD BY APRIL

fyyy faaaan det kommer bli så sinnes att se In Flames!!!!!!
längtar som faaaaaaaaan!!!!



 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback