jag är vettig :D

helvete vikken need for speed jakt det var igår!! blev en liten dum omkörning av mig igår fast egentligen helt rätt men iaf...han gasade och jag med så..men jag vann thi thi ( o ja sara jag är mogen egentligen lol )

slutade med han jagade mig i hela stan skit arg hahaha björn var oxå med i bilen.  Sen tänkte vi att man kanske skulle gått ur bilen så hade han sett att det var en tjej som " vann" över han så kanske han inte hade varit så sur heheeh men men =)

Vi gick iaf ut igår sen på harrys...karaoke ..skit nice =) mycket folk var det iaf =)


En kommentar jag fick på msn av ockedal..Du är ju rätt vettig, inte bara en komedi i en kvinnokropp


nej dusch over and out :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback