julisar hos snäcka2 o Batman :D

var hemma hos snäckan2 o Batman igår!
vikken mysig kväll!! första gången jag kände att det var jul =) underbart.
vi bytte julklappar drack glögg käka räkor o kollade film =)

nu har sara skickat över bilder till mig så ska får lägga ut vad jag fick i julkapp lol på detta alltså














sen fick jag ett par skit snygga bling bling guldörnhängen av snäckan2 med =) 
ni kan ju själva gissa vikka julisar jag fick av vikken :P

ilväll ska jag upp till mamma o äta lite julmat :D
god jul på er

o tack för igår erry o hästen =)


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

klockrent!! har dne åkt upp på väggen kalendern??

2009-12-23 @ 09:45:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: tina

hehe nej inte ännu :D inte 2010 ännu men klart den ska upp :D

2009-12-23 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback