Min Favvis :)

Nu har jag kommit hem från min mormor :)
 Blir alltid så glad när jag varit där. Hon är det bästa som finns :)

Vi åt middag och kollade på halv åtta hos mig.
Min kusin Filippa vart oxå där, alltid lika roligt att träffa henne!!
Hon kollar på lägenhet här, ska bli roligt att ha en kusin i karlshamn.

Imorgon ska jag passa Amigo, då ska vi spela guitar hero och kolla Criminal Minds.
Har ett nytt avsnitt med det
men väntar tills imorgon med att se det så amigo med kan kolla :)

Nej nu ska jag kolla på Futurama
( har futurama maraton )






Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste ju lägga in glidarbilderna på Migan från idag :)

Vad bjöd din mormor på?

2009-02-20 @ 17:35:09
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback