bada

Har kommit på att jag verkligen älskar att dra ut o bada på natten :D
det är så sjukt nice.
Visst blir man lite rädd o sånt för det är ju helt svart i havet . men det är skönt som tusan.
Igår badade jag o ronja ute i sternö vid 23 tiden :D
sen drog vi hit pratade lite o ronja lagade mat sen blev det film
Final Destination
rätt bra filmer faktiskt.

fick höra orginalet med låten Hurt sinnes bra låt med Nine inch nails
kan inte sluta att lyssna på den

Helt nere idag och vet inte varför...

Ikväll blir det bara chill o film.
tänkte gå o lägga mig i vettig tid och sen dra o träna imorgon.
kanske tar ett glas vin till filmen :D

Sen på söndag så ska jag och erry förhoppningsvis ut i skogen o plocka svamp :D
lite oboy o mackor kanske? eller vad säger du erry? :D :D ska bli sååå sjuuukt nice!!!!

Nej nu ska jag lämna mormors bil sen blir det film
over and out

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha joo. tinis tinis TINIS TIIINIIIS! ;)

2009-07-28 @ 20:48:44
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback