Jobb jobb jobb

Jobbar hela helgen så har blivit en rikigt lugn en..var faktiskt skönt att vakna upp o må bra :D
Nästa vecka är det östersjön. Längtar redan till all mat o sånt.
Är rätt nervös för ska jobba natten tis och ons nästa vecka, man är ju helt själv på sitt plan.
Kan nog vara rätt otäckt. Men det fixar sig nog. Får ringa mamma om jag blir rädd lol
Längtar oxå som fan tills den 18 sep för då ska jag o mamma på bio..andra filmen med stieg larsson wiihoo :D
Sen börjar jag plugga den 17 aug med, dvs om jag inte får nått jobb, då tar jag det direkt.
Tänkte sitta på tis o kolla vad det finns sen skicka iväg ansökningar.

Var hos mackan en runda på fredag kvällen, han frågade om jag ville kommer över o kolla lite på arkiv x
blev en öl o ett avsnitt med  x-files :D

Sen lördagen jobbade jag från 07-21 efter det skulle jag hämta mamma vid 01 tiden
men har haft maraton med tila tequila hehe undrbart
 
nej nu orkar jag fan inte sitta med denna skiten mera.
måste fixa frulle sen till jobbet..jobbar från 13-21.30
pengar iaf..så kan man göra nått roligt för allt sen :D
hej

Kommentarer
Postat av: Sara

haha du säger ju alltid numera att du mår så bra efter du varit ute varje gång ;) hahahha

2009-07-18 @ 09:00:53
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback