Metaltown

 jag kan säga att jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig, som när jag var där uppe!!
De vart helt klart den bästa helg i hela mitt liv.


Manson blev sågad i tidningen men jag tycker att han gjorde en bra spelning, lätt en av de bästa jag sett med han iaf.
girugämesh var sjukt grymma!! :D
nej seriöst alla band vi såg älskade jag. De var ju trots allt nästan alla mina idoler som spelade där.
Metaltown hade helt klart dom bästa banden, av alla festivaler i sverige iår :D

Under låten Spit it out med Slipknot så fick alla sätta sig ner på huk, precis som dom brukar köra under den låten.
Sen när han skrek  jump the fuck up så hoppade alla upp!! det var helt sjukt!!!!

Ska lägga upp en filmer o bilder på det sen när jag har fört över det från min mobil.
nej nu ska jag träna sen ut o bada sen jobba kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback