tack för allt :D

Nu har nina tallen hästen o erry varit här på kalas :D
jag bakade faktiskt en kladdkaka!!!!
Drog med emma till ica..köpte formar o allt sånt
sen lite frallor o pålägg o smör
jag köpte allt vi skulle ha tills ikväll :D
fick massa fina saker, älskar allt :D
Hästen var mest kärleksfull, det kunde man inte tro ;)
Servetter där det stod puss o kram, ljus med hjärtan en vin flaska o ett kärlekskort ;)
awww tack min sötis lol


tyckte det var en sjuuuuukt mysig kväll! Ett måste att göra om!!

Ska börja skola snart så fick massa skolsaker av Tallen o Nina hehe med Spongebob lol lol
Han o Power puff Pinglorna är favvisar!
fast hittar aldrig nått med dom...med power

hehee men så fiiiiint mitt spongebob set var!!! love it!

Sen väskan o halsbandet o öronhängerna älskade jag !!!

TACK FÖR ALLT !!

Kommentarer
Postat av: sara

Tack själv! Vi borde starta en tradition o ses hemma o hos dig o fika! Det var ju sjukt mysigt!! Jag berömde dig i min blogg att du var duktig på o baka! :D

2009-07-24 @ 08:20:21
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback