Roadtrip med mormor :D

Mormor och jag var varit iväg på en liten roadtrip :D
De var super roligt!! Först västerås sen sthlm..eller nykvar var vi i.

I Västerås så var vi på min kusins student, de var riktigt trevligt, super god mat var det!
Efter det så drog vi till Nykvarn o hälsade på Johanna o Krister o mina underbart gulliga kusiner :D :D
På vägen hem så körde vi inom Gränna och åt lunch o narturligtvis köpte en polkagris

Här kommer lite bilder :D

Min underbara älsklings mormor



Mina kusin Clara



Mina andra kusin Thelma...fick ingen på Thea :(





Undra om detta är himmelriket? :D :D





Idag har jag ätit kräftor o räkor med Erry!!!! wiiihooo :D
fatta längesen det var vi kollade på  DH o käkade :D :D
LOVE IT!!!






Kommentarer
Postat av: Sara

Jäääj så jädrans nice!



Vad söööt hon är! Thelma :) O din mormor med såklart ;)

2009-06-18 @ 08:47:37
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback