Shoppa

Igår var jag ute med mamma o handlade lite saker till studenten...ska köra til västerås imorgon med mormor.
sen blir det en tur till sthlm med...de var bara 10 mil så då kan man köra o hälsa på mina kusiner :D
Slutade iaf med att jag fick en klänning o sen ska hon betala ett par skor med...lite tråk när jag kommer kanske använda dom 1 gång o de kostar 549kr..men som hon sa ..ge bort dom annars ..du måste ha skor.
Sen köpte jag ett par äkta D&G solbrillor..hehe fast på rea naturligtvis...kosta 2600kr annars...o alla som känner mig vet hur jag är med brillor hahahha..fast fattar fan inte hur jag kan ha mina brillor kvar sen rockis !!!

Idag har jag en sån fixardag..sinnes mycket att göra idag!! pallar inte detta...sen är jag så jävlar sur med...vet inte alls varför men men.

Visst fan i måndags kl 11 blev en tjej våldtagen vid väggaskolan..en gubbe hade slitit in henne i bilen...
HELT JÄVLAR SJUKT!!! hoppas att du dör gubb jävel!
alltså med sånna sjuka jävlar är jag verkligen pro tortyr

Nej nu måste jag fixa en jävlar massa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback