Arg! inte arg, arg..glad :D

Denna dagen började helt ok..sen blev jag bara arg o sur..sen tänkte fan inte mening att vara det..Så är glad nu
Pratde lite med Linn om helgen..

Linnan says (14:29):
vi kan aldrig bara vara lite normala :D

 Linnan says (14:40):
ja verkligen tur att man inte träffade fel folk :D

Jag tror nog jag får hålla med henne där lol lol
Det vart en skadad lör...hahah bästa vart Linns sång hemma hos Cez
vetifan vad hon höll på med...
Hon sa nått om buddha och började be o sjunga eller skrika vart det mera...
mina tårar bara rann lol lol
Som tur väl är så spelade jag in det :)

Nu har jag kommit tillbaka efter en liten shoppingtur med Linn
hennes jacka gick sönder i helgen..och hennes byxor o tröja
så går det om man ska klättra lol lol lol

Vi sa att det får väl bli fest nästa lör med
se vad man kan ställa till med hahahahah

Imorgon blir det en riktigt fixardag
ETT MÅSTE!!! :)  :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback