One night in B....

Har nyss kommit hem från Po o Bella igen lol
fast ikväll blev det först Halv åtta hos mig, sen Linda Rosing och efter det House

Där är hon sjuuuukt snygg!!!! PUNKT!
( lalalalalalalalalalala)

Bild googlad

Tis kvällar har nog blivit våra tv kvällar :D
Fast vi brukar ha film kvällar med.

Idag vart Bella faktiskt rätt "normal", konstigt nog lol lol

Nu är jag sjukt pigg :D
Kan kanske bero på att jag sov hela dagen!
guuud vad sköönt det var! Hoppas jag sover lika länge imorgon med :D
Har laddat ner lite filmer som jag tänkte kolla på inatt

Längtar till fre för då ska Sara o jag kolla på Desperate Housewives o äta kräftor :D :D :D
wiihooo
Hästen se till att ta igen nu så du kan hänga med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback