Get on the dancefloor


Innan vi hämtade mamma på jobbet :D




Här har du bilden Sara lol...fult att vi har samma bild på msn med lol lol




Parkering Deluxe..vet ens inte om man får stå så...Sara?? :D
De är Linns och min mammas bil... :D




jag ser ut som en nöööörd som vill bli.... ;)




Efter en timme med lekande barn lol lol
gick o la mig i saras säng lol



Efter lite vilande så åkte sara o jag iväg, skulle köpa en sak till hästen fast det vart slut :(


kan inte sluta sjunga den jävla gud låten!
jaja nu ska jag ta en cigg
sen vänta på att köra mamma
efter det får man se vad som sker en lör :D
Robinson iaf

Nästa helg blir farlig, för då ska jag ta igen denna med lol lol :D








Kommentarer
Postat av: sara

haha varför skulle du inte få parkera så menar du? :)

2009-03-30 @ 13:38:19
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback