Vart vart vart ;)

Idag har jag sovit hela dagen! De är så otroligt skönt att sova! Har haft dom bästa drömmarna ever!!!
Ska sova lite till efter jag har ätit, sen bär det av till Bella o PO

hahaah igår frågade Bella mig en sak. Tina om du hade varit en kille hade du sugit av dig själv då?
Jag satt o funderade men NEJ FÖR I HELVETE!!!
( Bella hade inte heller gjort det om hon var en kille )
hahah Bella hade läst i en tidning, att en man gjorde det.
Han berättade vikka ställningar som var bäst hahahhah.
Mannen hade 22cm så han fick in sin dick 4 cm i truten, och han sprutade sig i munnen.
Men det han ville få ut av sin lilla insändare till tidining var, om det var farligt att svälja sin egen sperma.
Konstigt nog så hade han en flickvän

Har "kollat" på en film idag med
Meet Dave heter den, riktigt rolig :D
eller som ni ser så heter den ett UFO i New York på svenska.





Nej nu ska jag börja med maten
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback