You Can't stop me


Helgen vart rätt lugn hmm vad gjorde jag...
jag körde Linn på lör iaf..ska lägga ut bilder på henne sen lol
sen blev det chill med chips o godis o film :D
mådagen blev 700kr i parkeringsböter för Linn :(
Tis vikket är idag så har jag jobbat.

 Nu väntar jag på mamma så hon ska komma med bilen o försöker hitta lite grymme musik på youtube :D

Älskar denna låten men vet nu att jag säkert  kommer bli super mobbad, för denna musikvideon.
Men jag hittade ingen annan som hade denna versionen.

 Denna versionen av låten är bäst tycker jag




vikken snygga bilder jag hittade på nätet! lagom porriga :D
(bilder googlade)








Nej nu ska jag fixa till mig sen till PO o Bella :D
först Halv åtta hos mig sen Linda Rosing :D
vi har blivit helt besatta av det programmet lol

PS fre festade jag :D sara skrev kommentar om det, så kom ihåg det nu lol



Kommentarer
Postat av: sara

o fredan festade du väl? de glömde du ;)

2009-03-24 @ 18:41:18
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sara

o du glömde att vi var ute o gick i söndags så du började gråta för du orkade inte hahaha skicka lipbilden till mig!!

2009-03-25 @ 07:43:49
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback