Här kommer lite bilder :D

"Valborg helgen" vart hur rolig som helst!! :D Jag orkar inte skriva vad jag gjorde för det hände så mycket men lägger ut lite bilder istället :D

Från när Bella PO Emma Sara Nina o jag var hemma hos mig o grillade :D
guuud blev sugen igen på grillmat



Ja fråga mig inte varför, men Pinhead är cool :D



Vaknar upp med jordnötter över hela lägenheten en elgitarr o en strippstång uppsatt





En emma som håller huvudet emot väggen för att inte trilla ;)



Kommer lägga ut mera bilder sen, men de andra på den andra datorn :D
fixar det senare idag :D
(finns massa bilder på facebook med)

Igår var jag o tränade sen bjöd Cez på mat..super nice
jag fick äran att köra hem dom inatt haha vid 03.28 var jag hemma
sen ringde mamma idag o väckte mig vid 10 så nu kommer jag vara trött hela dagen o inte göra något vettigt...
eller vad fan jag har ju diskat o plockat undan här lite hahaha

Någon som har en extra dammsugare jag låna min är sönder :(

Imorgon drar mamma till Tylösand riktigt nice! man ju avis på henne! jag vill med dit :D
Nej nu blir det frukost

over and out



Kommentarer
Postat av: Sara

hahah underbart ju! :)

2009-05-06 @ 19:40:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback