Måndag :D

Bakis :D mina fina vita ögon ;)


Lärde mig av mitt misstag..ha alltid brillor på dig dagen efter..
eller denna bilden kanske inte är från den dagen hmm skit samma..



Mother fucker kolla vad jag hittat på min mobil inte illa det!! :D :D
Undra vad Emma sitter o kollar på vid datorn med hahahah



Dom fullt normala Erry o Hästen



Nej nu ska jag göra lite mat sen hämta mamma vid kvart i sju..eller var det halv sju hmm

visst fan! Igår var mamma o jag ute o o käkade thaimat sen gick vi på bio o såg änglar o demoner
den var bra fast boken var tusen gånger bättre...





Det hade varit dö coooolt som en tattoo




Kommentarer
Postat av: Petra

e de bilder från då du drack din "virgin" bloody mary hahahahahaha

2009-05-19 @ 19:53:45
URL: http://getingen84.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

hahahah du är så skön... va det halv sju eller när va det? öhhh bra koll! pling pling superstar som erik i robinson skulle sagt :P

2009-05-20 @ 18:51:01
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback