MetalTown!!!

Idag mår jag mycket bättre :D fast inte helt ok men bättre...eller så är det alla piller jag tryckt i mig..heheh jag är bäst på att knapra piller...eller det låt ju inte bra haha

Just nu sitter jag o dunkar Dead By April sinnes bra band!!
Ska snart kolla youtube o lyssna på de band jag inte vet vilka det är.
Vi ska ju till METALTOWN!!! FY FAAAAN VAD NIIIIIICE!!!!!
fan vad snygga människor det kommer vara där!!! ( hoppas det iaf )

Fast hade velat att In Flames  o Korn skulle spela där med!!!
men men det kommer flera chanser

FREDAG:
Slipknot (US)
Disturbed (US)
Volbeat (DK)
Napalm Death (UK)
Meshuggah (S)
Pain (S)
Trivium (US)
Children Of Bodom (FIN)
Municipal Waste (US)
Hatesphere (DK)
Dead By April (S)
Hellzapoppin (US)
Pilgrimz (DK)
Bullet (S)

LÖRDAG:
Marilyn Manson (US)
Dir En Grey (JAP)
Dragonforce (UK)
Opeth (S)
The Haunted (S)
All That Remains (US)
Mustasch (S)
My Dying Bride (UK)
Bring Me The Horizon (UK)
girugämesh (JAP)
Mucc (JAP)
Cult Of Luna (S)
Hellzapoppin (US)
Evergrey (S)
August Burns Red (US

Fan det är ju så man nästan sitter o lipar för man är så glad!! :D :D
Girugämesh ska bli riktigt roliga att se :D :D
O såklart Slipknot o Manson har jag sett 3 gånger innan ..så kommer bli kul att se sin sötis igen hehe ;)
nee alla band kommer bli kul.

Just de fan vad jag rädd jag blev inatt...trodde mitt hjärta skulle stanna...hade en sån konstig dröm sen vaknar jag av värsta smällen! det åskade som bara den livrädd hehe
jag sprang upp o stängde av min dator!! vill inte att den ska gå sönder igen :D

Nej nu ska jag kolla tv
rock on!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback