160kr!

Helgen var helt underbar :D
Middagen hos Erry o Batman var tok rolig :D massa skit snacka hela tiden hahhaaha
Sen fick jag massera Emma i typ 40 min o den oljan som hon hade ska jag ikke skriva vad det var lol lol

Sen igår blev det Mcd o chill hos mamma
sen en lite tripp med på 2 timmar med Andrea
Vi blev jagade av en annan bil haha skit roligt
Ut på E22 säger hon o det gör jag ju hahahahhaa
sen äntligen hittade jag min skylt wiiihoo tog in den i bilen o allt :D
fast sen fick man en blick som inte var av denna värld! så vände o skruvade fast den igen *SUCK*
hahhahhaah

Sen gjorde vi ett vad! den som svär får betala 20 kr
så idag har jag förlorat 160kr till henne!!! SINNES!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback