fredag

Idag har jag varit o träna o sånt..riktigt nice var det.
När jag kom hem fick jag en sån riktig huvudvärk...tog lite piller sen somnade jag...Nu efter några timmar är det iaf över..skönt skönt.

Har börjat städa lite här nu..eller försöker iaf...ser värre ut nu tycker jag...lagt allt skit i sängen o på soffan ..men men det kommer bli fint ikväll eller imorgon :D troligtvis imorgon. Har städat hallen...det gick inte att gå där innan för alla saker jag hade hehehe

Ikväll blir det middag hos mamma sen kolla Idol, ska bli riktigt niccy :D :D
Sen vet jag inte vad som händer efter det...troligtvis hem o forts städa, för nu har jag nada lust till det..hinner inte rättare sagt..ska vara hos mamma om 1 timme o måste duscha o hitta kläder SUCK!

Yeah Yeah nu är det fredag och då ska man vara glad :D
Är helt såld på bandet Skillet

Nej nu måste jag ta en dusch o fixa lite

Nu är jag vilade innan så hade jag nog världen bästa dröm heheheehe
alla kändisar var med där..helt perfekt :D





Kommentarer
Postat av: sara

sick dröm. haha

2009-10-09 @ 21:06:27
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: tina

stick dröm? lol fattar inte riktigt vad du menar lol

2009-10-10 @ 03:10:48
Postat av: tina

sick lol jag läser ju som ett as! :D nej bästa alla var med M V H perfekt lol

2009-10-10 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback