Kollat isen

Idag har jag varit ute o gått med Andrea o Angelica en runda, sen blev det gym efter det =)
De var riktigt giddigt att träna idag :D
Måste verkligen börja träna igen..ser ju ut som ett as nu! hahaaha

Vad har man mera gjort..jo hjälp mormor o bära massa saker sen ätit middag.
Just nu sitter jag o segar framför dator,blir snart en film skulle jag tro =)

Visst fan!!! det finns biljetter i till Avatar med i bromölla!!! i MITTEN FFS!!! :D så blir att boka ikväll.

Vet inte alls vad jag ska skriva mera så lägger ut lite bilder istället

Ja vad ska man säga Tumgångskörning hahah gulligt värre hahah

Bästa nudlarna EVER!!!!

 

En död fågel på is

Massa is... ja tolka som ni vill...

En Andrea på isen i hamnen

fast hon skickade ner mig först för att kolla om den höll hahaha

Nej nu blir det tv för min del

over and out :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback