Nyar!!!

Detta ar det sjukaste jag varit med om nar det galler fest!!!!
for er som bor i karlshamn vet ju hur ostersjo ar!! det e som ostersjo fast alla kastar vatten o kletar lera pa varandra
massa musik o live shower fast vet ju inte vikka det ar iaf lol lol
traffade josefin igar sa tog vi "nagra ol" eller vi bar hoppade lite lol helt dyblota !!! haha vi kaka grashoppor igar med hahaha.
Sen pa kvallen traffade vi Tic o en annan kille hahahah vi fy fan vad vi dansa igar..hmm  tomboy vet jag nu att det  finns ..hmm ja lista ut sjalva haha fast inget hande bara pussar...Den kande pa mina boobs o fragade hela tiden om dom vart akta...Tic bara stod o skrattade som en galning!

nej nu ska vi ta vara pistoler o ga ut o ha KRIG!!!!!! :) vara ju mellan den 12 till den 15 april :) wiiiiihooo
haha nu ringde mitt ragg med lol lol ska traffa han nu thi thi eller nar jag e klar har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback