Rammstein

Nu ska man snart till jobbet..hmm det är pengar iaf :) måste snart äta lite frulle..knäcke o ost..tar nog med mig lite sånt till jobbe med :)

idag slutar jag kl 21.15 o det blir ju lite mera pengar när man jobbar kväll :) måste betala min hyra o telenor med idag...måste fylla på min halebop går väl ut snart så kan inte skicka gratis sms.

hahahhahahaha PO skicka värsta roliga MMS till mig har nog sett det tusen gånger hahahahahah

sitter här nu o dunkar Rammstein o får tillbaka massa minnen hahahaha underbart :)
börjar om 1 timme så får väl ta tag i detta.

har massa samtal att ringa med! får fixa imorgon slutar nog tidigt då.

Nej nu blir det lite dunka med Muse - Bliss
fixa till mig sen dra..skriver mera sen :)

over and out



 





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback