Vad ska man skriva...

ni som känner mig vet oxå att ja brukar inte bli arg på riktigt! eller jag blir arg en gång om året! känner att jag kommer få ut all skit snart! :) sara ringde nu o sa att min bike e stulen med! ser jag han eller hon cykla på den så vet jag inte vad ja gör! Ska ut o leta efter den imorgon iaf!!! blir trött!!!!!!! Din jävla hora som har tagit den..eller kanske inte ..tror det har med karma att göra så för väl skylla mig själv antar jag.
ringde mitt försäkringsbolag idag med så nu kan jag hälla ut öl på mitt taggebord o det gör inget :)
hade fan ingen drulle!!!!

usch jag är så arg så jag lipar snart!!!!
måste fixa mig mamma kommer o hämtar mig snart med..hahah ska se om ja får köra hennes nya bil hahaha vad tror ni


måste ju säga att livet var bättre när ja vart 24 hahaha

nej duscha med dig nu tina!! och förbered dig på det bästa talet i ditt liv så du får köra mammas bil hehehehehe :)




None

tänker man på detta blir man glad :)
trion is da shit!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah hästen fick va med!!!

2008-07-24 @ 17:36:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Hästen

HAHAHA! Wihiii jag fick en alldeles EGEN bild! Wihoo

2008-07-26 @ 19:33:17
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback