motorbike

vet att det vart langesen jag skrev men det e sa trakigt just nu att skriva...
har varit ute o kort motorbike iaf hahah idag nar vi korde sa vart det san javla lang ko och orka sta dar..sa vi gjorde en omkorning thaistyle....men andra ord bara kor over pa andra sidan sa passerar du 30 bilar typ :)
haha det roligaste nar vi skulle hyra en. han fragar har du korkort..hmm neee...OK da far du muta polisen bara om han stoppar dig ok. hahah jag gillar detta landet.
snart ska man hem med...fast har inget jobb eller natt sa det e ju mindre roligt. fast det ska ju saklart vi kul att aka hem :)
hmm har en dod person pa min lista...en turist dog utanfor klubben dar jag jobbar, han skulle kora ivag med din motorbike sen blev han overkord.

vad hander mera hmm jo har fixat ett super niccy rum ! sjukt biliigt o salt biljetter sa det e kul.
man sitter o kollar jobb varje dag i sverige o norge..hittar ju massa i norge fast man ska ha truckort.
yeah yeah allt fixar sig! det e val bara att aka ivag o se vad man hittar. maste ju ha natt over sommaren..vill inte ga en hel sommar utan jobb! och vill ju verkligen vara i karlshamn over sommaren!!! snackan o erry FFS!! ok du far oxa vara med Batman lol lol

har fatt lite forslag pa saker som ja tanker ta upp i sverige sen pallar bara inte beratta om det nu.
SARA NAR JA KOMMER HEM SA VILL JAG HA GODIS, GUL FANTA (for det kittlas pa tungan) O DH!!!
har en thaikille som kan fixa dvd till mig for nastan inget alls lol for han alskar mig sager han lol ..sjukt bra ju! sa far jag det billigare :)

hehehehheeehh vet inte vad man ska skriva mera eller  vet inte vikka som laser sa vill inte skriva ..menar om mamma eller pappa laser hahahaha


Kommentarer
Postat av: Erry

Ehhh klart du ska va i khamn över sommaren!!!!!
SRF FFS! DH O RAGGARTURER HAHAHA, EN JÄKLA MASSA FEST!!
Det är typ sommar här. Går med linne o sånt ute. solar på balkongen o på gården. Så jäkla skönt!
Vad e det nu för grejer du ska ta upp i Sverige? lol fett nyfiken lol

2008-05-08 @ 17:41:20
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback