SJUKT o underbart!

igar vart sernevi o jag ute! om man sager sa vi fick se det sjuka bangkok!!! hahah det vart svinroligt!
hahah akte runt fran stalle till stalle. Sista stallet vart en horbar! satt kanske 20 tjejer i en soffa o bara vantade. Vi sag nog ratt vilse ut dar hahahhaahaa men en helt underbar kvall o natt! kom hem vid 05 imorse! och med tanka pa att klubbarna stanger kl 02! sa vi vart pa massa svartklubbar. Polissystemet har e sinnes! alla mutar ju polisen for att kunna ha oppet.
Hade tydligen ringt sara med igar haha inte ett minne av det!
helt seriost sa alskar jag bangkok!! :)

image22

Imorgon drar jag till PATTAYA WIIIIIIIHOOOOOOOO!!! :)
det ska bli saaaaa roligt!!
nee ska sova nu om jag kan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback