Pore Tha Diamonds Out Gimme Wat I Need


Pore Tha Diamonds Out
Gimme Wat I Need

behöver man skriva mera eller? ;) hahahaha

Igår var jag hemma hos mormor och gav henne en bukett med rosor :)
hon hade vunnit distriktmästerskapen i bridge så hon gick vidare till SM!! Hon är sååå sjuukt cool! det är verkligen mitt hjärta det :)

Sen efter det så träffade jag pappa, vi åkte och kollade på nya dörrar till min lägenhet wiihoo :)
har bilder på mobilen vikka handtag och vikka dörrar jag vill ha.
lägger ut dem sen.

Vad händer idag hmm jo sara och jag ska shoppa, sen ska jag färga och slinga mitt hår lol lol
 ska nog klippa det med hahaaha ja undra hur jag kommer se ut efter detta!
cool som fan hoppas jag :)

Nu har jag laddar ner alla plattor med Soilwork rusktigt bra band det :)
Nej nu måste jag duscha
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback