Myskväll med 2 st Gizmos

Igår blev det morgonrunda med angelica, massa prat o lite mobba tina prat med från hennes sida :D hahahaha

Sen åkte jag lite senare åkte jag till pappa o käkade middag o på kvällen träffade jag Andrea.
Blev film prat o sen somnade vi mysigt värre hehehe.
När jag vakna på natten så mådde jag sinnes dåligt kunde nästan inte prata haha kände mig som en rockstjärna som hade druckit 3 flaskor whisky o rökt 30 tusen paket cigg

Idag blir det lite fest med den långe mörke den bleke fete o den lilla slynan

nej nu ska jag städa lite sen ut på stan o fixa saker..sen hem igen dricka TE o dunka Shinedown :D
o kom på en sak...Shinedown påminner rätt mycket om Lifehouse..okej kanske inte dom mest lika låtarna...
jaja over and out

Shinedown




Lifehouse








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback