olika

Idag har jag haft amigo lite :D det är alltid så mysigt att ha han här =)
Sen har jag mest hängt med Gizmo idag vilket alltid är lika nice..igår var vi på ikea, jag köpte massa lådor...måste rensa ut mitt skit alltså!! hur mycket shit som helst...tänkte köra allt till tippen!! :D

Hahahah visst fan idag hade jag tur!! körde väl lite snabbt i stan sen Andrea säger polisen!!! hon försöker ta på sig sitt bälte!! jag bromsa och hoppas vid gud att dom inte stannar mig!!! hahah mitt hjärta slog i 300000 helt serri!!
hahahaha fan vad vi skrattade iaf hahaha

lägger ut lite bilder från helgen :D


















Kommentarer
Postat av: sara

haha vadå nöjd;)

2009-12-12 @ 20:17:01
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: tina

heheh ja Das Boot is da shit :D så jag är super nöjd :P

2009-12-13 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback