Rockis!!

Nu är rockis över :( men shit vad roligt jag hade!! :D
Fast aldrig mera tälta om det är tråkigt väder ute!!! NEVER!!!!
Första dagen började man lite väl hårt kanske...kl 11 satt jag o mackan o drack sprit o öl hehe så de vet man ju hur det slutar hahaha...MAMMA JAG VILL HA MCD!! HÄMTA MIG!! hahah

Andra dagen var bättre tog det rätt chill då tror jag...hmm kommer inte ihåg dagarna.
Men på lör var vi hos saras syster o grillade super nice :D
riktigt god mat wiihoo :D

Här kommer en film o några bilder från rockis..vänta på att sara ska skicka lite bilder så jag kan lägg ut lite på oss med ...













Knopes underbara bike :D :D





Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha sån skulle man cruisat raggarturen på lördan med ;)

2009-06-10 @ 20:09:19
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback