:D

Nu har jag kommit hem från jobbet och tagit en dusch wiiihoo :) fan vad lycklig jag är just nu för jag har jobbat!
Det var så roligt att träffa mina tanter igen :)
har en favvis, jag får alltid godis av henne. Som tur är så ska jag jobba där imorgon med :D
Jobbade från 13-21.30
Imorgon ska jag jobba från 7-16

Nu sitter jag och väntar på att kycklingen ska bli klar, har nyss satt in den i ugnen
jag är så glad så jag är tom på gos-humör lol lol
det trodde jag aldrig att jag skulle vara hahahhahah

Nej nu ska jag kolla lite tv

over and out




Kommentarer
Postat av: Tallen

Haha. Vilken oväntad bild till texten.. :p

Är så¨glad för din skull. För att du får jobba lite och för att allt känns så bra.

Jisses vad gulligt det här blev då.. Hmmm. Jag skyller på att det är sent..

2009-03-16 @ 01:03:01
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: sara

de där var nåra år sen de :D (bilden) helsingör!!

2009-03-18 @ 16:52:18
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback