Film o chill

Nu har jag nyss kommit hem från en tv / filmkväll hos PO o Bella
Först såg vi Halv åtta hos mig, sen blev det film.

Låt den rätte komma in, faktiskt helt okej film...trodde den skulle vara mycket mera brutal än vad den vart, men men den funkade att se på iaf.



Ska till PO o Bella imorgon med
först ska vi se Halv åtta hos mig sen blir det
Linda Rosing :D

Just det såg en annan film idag som Sexdrive
rätt rolig film..en sådan totalt meningslös idiot film, men såna är sköna att kolla på :D




Fan vad sköönt snart ska man börja träna igen
helvete nu kom jag på att jag hade tid i karlskrona för att kolla mitt knä...
måste ringa imorgon och kolla när de vart.

Hej då





Kommentarer
Postat av: sara

jag däckade tidigt igår haha så jävla trött!

2009-03-10 @ 12:56:49
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

man kan inte skriva "vart" i dom sammanhang du har gjort i detta inlägg. grammatiskt fel blir det.



ha ha ha

2009-03-10 @ 13:24:37
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback