Underbar helg :D

Helgen har varit riktigt lugn o nice =)
på fredagen var jag hos pappa o åt middag  o snackade massa skit, drack fyra GT fast utan gin så det räknas ju inte riktigt som GT men gott var det iaf.

På lör var jag ute i matvik o fick träffa mina kusiner ..både från västerås o sthlm, det är ju inte så ofta vi träffas :(
Man blir så glad när dom kommer o springer o ger en en kram =)
Ska köra upp till Västerås den 11 juni för Clara ska ta studenten..sen är man är uppåt landet så kan man likaväl köra till sthlm =) en lite roadtrip med mormor =)

Måste övertala mamma att låna ut sin bil, så jag kan ha en cd spelare ;)
Men hon säger att bilen inte är så krocksäker..vilket jag kan förstå..men krockar jag i 120 så tror jag ej  att det spelar någon roll ..då är det bye bye tina iaf =)






Nej nu ska jag iväg o träna igen...hade första passet kl 07 typ
jag har panik det är därför jag tränar 2 gånger annars hade jag aldrig gjort det
( tina är laaat)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback