Special K

Igår var jag hos Po o Bella vi käkade lite sill sen kollade vi på skräckis...hahah den var rätt äcklig
alla hoppa till sista scenen hahahah fan trodde att man hjärta skulle stanna hahahahaahha
jisses


Får lägga ut en bild på maten med, för sill är typ det bästa som finns :D





Idag har jag tränat ska snart städa, fick låna en dammsugare av Kotten idag :D
ser ut som kriget här...

Ikväll blir det kalas ska bli super trevligt :D
Men känner verkligen inte att jag är på topp idag alltså...
blir kanske bättre när jag städat o fixat till mig

Blir man inte sugen när man ser denna bilden :D



Emma visade mig denna idag på CG hehehh ska lätt köpa en sån nästa gång





guuuuud vad trött jag är på allt just nu
har en sån riktig konstig känsla i magen vet inte alls vad det är inte icke bra iaf..

ja ja det går över
over and out

nackdel med strippstång..glömmer bort att man har en o går rätt in i den...

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

hahaha den ska jag klättra i på östersjö!!!

2009-05-09 @ 09:17:07
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback