Big Bang

Nu har jag snart kollat klart på 2 säsonger av The Big Bang Theory
eller har haft det på under hela dagen..fast har mest sovit
vaknade upp o mådde så bra! hade världens bästa dröm
eller det kändes som det när jag vakna iaf :D
hehe pirrade i hela magen när jag vakna hhahha




Vill göra så mycket idag men orkar inget alls
Helgen blir lugn iaf, tror jag..ska på släktkalas på lör ute i matvik o jag lovade att köra
ska bli sinnes roligt att träffa Johanna o Krister o såklart alla mina kusiner :D
Tror Tik skulle komma nu i helgen med....om jag är bättre imorgon på dagen, så tänkte jag köra o hälsa på dom
Vill träffa henne nykter denna gången, kommer inte ihåg så mycket förra gången lol lol
fast jag hade roligt iaf :D :D

nej nu orkar jag inte med detta mera...
riktigt jävla trött på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback