Blandat :D

Har nyss kommit hem ..idag vakna jag vid 07.30 ffs borde vara en lag på att inte vakna så tidigt ! blir vansinnig!!
Sen borde de vara en lag, att inte MOBBA sin kompis så tidigt på morgonen!!! lol lol
Men visst jag förtjänar nästan det typ... lol


Men har iaf tränat o handlat...fikat med sara :D :D hälsar på mormor

Igår jobbade jag på lutfisken :D riktigt roligt att träffa folket igen :D :D
Angelica som jag jobbade med på gustavsborg jobbar där med :D

Nu sitter jag o väntar på att mamma ska ha sin bil :(
sen kollar lite på youtube..hittar massa bra musik..men om jag lägger ut videon blir jag väl mobbad för det lol lol

Visst fan har köpt en hummer till Kotten mig :D dax för Desperate Housewives snart ju!! Vi har 2 avsnitt nu iaf

denna låten var rätt bra faktiskt :D
nu blev man sugen på att glida runt i bilen med Erry

 

Denna mixen är oxå bra ..skönt låt att spela i lurar :D

OCH NEJ SARA!!


:D

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA där har vi DET vi pratade om idag!! PUNKT! Bevis hahaha :D

2009-10-08 @ 20:32:08
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sara

förresten är de kul o mobbas ha ha

2009-10-08 @ 20:33:40
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: tina

LÅTEN ÄR BRA!!! INTE BILDEN!!!!

2009-10-08 @ 21:00:46
Postat av: tina

och det vi pratade om idag har inget att göra med bilden...för hittade ingen annan med den låten så det så!!! :D

2009-10-08 @ 21:04:13
Postat av: sara

haha suuree. i din skalle finns bara sånt haha

2009-10-08 @ 21:09:07
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: tina

där har du faktiskt helt rätt...i min skalle finns det bara bra musik ;)

2009-10-08 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback