Jobb o sömnlös

har jobbar 2 nätter nu...fast inte fått någon sömn på dagen nästan..så man är trögare än vanligt nu =)
ikväll blir det städning, eller jag måste städa för det kommer folk hit imorgon och ska fixa lite i lägenheten..vet inte vad dom ska göra men hyran har dom höjt iaf suck!!!

efter jag städat ska jag upp till pappa och kolla film =) ska bli mysigt...fast lär somna rätt snabbt skulle jag tro

Just nu sitter jag och kollar runt på youtube..hehe hittade en låt som jag inte lyssnar på sedans 04 kanske =) Yeah Yeah Yeahs -Maps mysig låt

JAAAA nu hittade jag en låt till som jag älskade 04
denna låten ska man ha hörlurar på sig =)
hmm det ska jag göra ikväll efter jag varit hos pappa...städa tända massa ljus sen lyssna på denna låten =)
( finns ändra videos med bättre ljud på youtube )



over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback