State of Mind = Happy :D

Igår var en riktigt bra dag =)
eller den började med att med dator inte gick att starta..kom bara till win loggan..så det sög getballe men iaf
Sen åkte jag hem till Sara o chillade =) blev bjuden på frulle enligt henne lunch :P sen la hon lite saker på blocket

Ena saken vill jag verkligen HA!!! =) Sen var vi o körde runt o kollade på lite möbler super nice verkligen :D
Vi måste smälla lite rakter snart med Erry! eller jag ringer dig idag sen heheehe =)

Sen när jag kom hem så försökte jag fixa datorn...men hade min win skiva utlånad så fick låna en av nicke.
Behövde bara reparera win som tur är
tack så mycket för hjälpen =)

Efter det åkte jag hem till pappa för lite fooood =)

O efter det träffade jag GIIIIIIIZMMMMOOOOO (Andrea) <3 <3 <3
Sinnes kul att träffa henne igen!!!! =)
hehe fick en liten present, världens sötaste mini boot
ska lägga ut en bild på den sen hehehe

Hahah sitter o dunkar lite musik o nu kom bring the noise hahah tänker på Kotten o Batman o våra sjuka resor till Göteborg hahahhahaahha

Faan vakna i panik idag! håller på att tvätta nu..inget rent typ..de var tvätta eller köpa kläder idag! har gjort det så många gånger nu så orkade inte ut o fixa igen hehe
men iaf försov mig lite sprang ner o la in kläder, sen kom jag på att bilen står felparkerad med, så spriger ut i mysisar o tshirt o flyttar bilen jisses vad kallt det var =)
men nu flyter allt på idag iaf = ) =)

lägger ut en låt med Nine Inch Nails
detta är en perfekt ...... låt hahaha tror sara kommer på vad jag menar hahah :P
nej nu ska jag sova eller läsa lite over and out!!!





Kommentarer
Postat av: Sara

haha snart är kanske Mazdan goooone

2010-01-09 @ 08:37:08
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback